torsdag 10 januari 2008

Throw Dat Money In The Air


En riktig club hiphop banger från Pittsburghs Wis Khalifa, kan tänkas bli nästa stora namn inom kommersiell club-hiphop om han fortsätter att leverera saker i denna stil! Beatet är samplat från Alice Deejays Better Of Alone.. Tror denna kommer bli riktigt riktigt stor kanske inte lika stor som Soulja Boys Crank Dat men något liknande är nog inte omöjligt, SAY YEAH!!!

Wis Khalifa - Say Yeah (Dirty)


Slängde häromveckan upp Poison med B. Rich och AC Slater här kommer två fina färskingar från B. Rich.

B. Rich - Dirty Dirty (direct link)

B. Rich - Out There Dancin' (direct link)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Say YEEEAH!

Wiiis klingar riktigt fint i mina öron=)

ajon furstenberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
WeSC sa...

hey man!
Roligt att höra att du tänkt investera i en brett:) Av dem du länkade till skulle jag nog föredra gnu riders choice brädan den verkar sjukt rolig.. har för mig att k2 har en matchande bräda till neon bindningarna som heter darkstar eller believer som även de fått utmärkelsen top 10 good wood! Annars sitter jag själv inne på en bräda som skall säljas, en ride DH med burton cartel bindningar tänkte sälja allt för typ 2800:- sjukt najs bräda är lite bredare också så jag tror den skulle funka även för dig, även den har fått utmärkelsen top 10 good wood, om du bara vill ha brädan så är de ok!
http://snowboardsreviews.com/wp-content/uploads/2007/03/dh.jpg